Fijn geholpen en een mooie koop gedaan! We konden (na even te bellen) gelijk nog terecht voor het kijken naar de auto en een proefrit te maken. Zelf komen we ui [..]
Review van Ilse De Koeijer
Ilse De Koeijer
Fijn geholpen en een mooie koop gedaan! We konden (na even te bellen) gelijk nog terecht voor het kijken naar de auto en een proefrit te maken. Zelf komen we uit Westkapelle. Prima ervaring!